نصب فلاش‌ تانک محک

نصب فلاش‌‌ تانک محک

در حال حاضر در تمام‌دنیا با کمبود آب مواجه هستیم.برای جلوگیری از مصرف بیهوده آب نیاز نیست کم مصرف کنیم بهتر است درست‌ مصرف کنیم تا به کره زمین کمک گرده باشیم نصب فلاش تانک محک.

 

یکی از راه های بهینه مصرف کردن آب که هم در هزینه هامون صرفه جویی بشه و هم آب کمتری مصرف کنیم نصب فلاش تانک در سرویس بهداشتی ها میباشد.

مزایای نصب فلاش تانک محک :

  1. صرفه جویی در مصرف آب
  2. کاهش هزینه ها در قبض آب
  3. سهولت شستشوی سنگ توالت

 

این‌تنها بخشی از مزیت های نصب فلاش‌ تانک در توالت های منزل و عمومی میباشد.

 

یکی از موارد مهمی که در خرید فلاش تانک باید به آن توجه کرد مارک فلاش تانک میباشد. در حال حاضر فلاش تانک محک بهترین مدل موجود در بازار میباشد.

فلاش تانک محک در دو مدل اسلیم و معمولی [تک کاره و دوکاره(طنابی و دکمه)]موجود است. فلاش تانک های شرکت محک به این‌دلیل پرفروش میباشد که مخزن بزرگتری دارد و محتویات داخل آن از جنس مرغوب تولید میشود و چندسال میتوانید استفاده کنید.

دانلود کاتالوگ فلاش تانک محک

نصب فلاش تانک محک

نصب فلاش تانک محک نیازمند لوله کشی دقیق میباشد که کار یک متخصص ماهر میباشد چون‌باید مخزن آن‌ دقیق نصب شود زیرا که جابه جایی آن در صورت نصب اشتباه آن هزینه زیادی رو برای شما دارد.

این‌ نکته رو لازم بگم که توالت های ایرانی و فرنگی فلاش تانک های مختص خودشون‌رو دارن و طریقه نصب آنها با یکدیگر متفاوته و باید شخصی که نصب میکنه حرفه ای باشه.

آموزش نصب فلاش تانک محک

تعمیر فلاشتانک محک

گاهی اوقات ممکنه با این‌مشکل روبرو بشید که فلاش تانک شما آبدهی کمی‌داشته باشه ، چکه کنه، مخزنش پر نشه ، هنگام تخلیه با سروصدای زیاد عمل‌کنه شما نیاز به یک‌تعمیرکار‌ دارید تا در ابتدا عیب را پیدا کند و سپس آنرا برطرف کند. برخی لوله کش های غیرحرفه ای با کوچک ترین‌مشکلی پیشنهاد تعویض فلاش تانک رو میدن که هزینه برای شما داره. فلاش تانک شما میتونه با تعویض یک فلوتر یا آب بندی ورودی یا خروجیش سالم بشه و نیاز به تعویض نداشته باشید.

About achar

Check Also

اهم سنسور یخچال بوش

☸️ اهم سنسور های انواع یخچال , فریزر سیلوان دومدل 5 و10 سامسونگ 5k ال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *