لوله کشی گاز غرب تهران

لوله کشی گاز ساختمان از مهم ترین قسمت های اجرایی ساختمان میباشد.

در این مقاله قصد داریم با هم قسمت های مختلف گاز کشی ساختمان از جمله جوشکاری لوله گاز / نصب کنتور/سایز لوله گاز/ اجرت لوله کشی / نحوه انتخاب سایز لوله / لوله کشی روکار و گاز کشی توکار و نکات مهم در مورد اجرای لوله گشی کاز ساختمان را باهم بررسی کنیم.

دفتر خدمات فنی تخصصی ‘آچار فرانسه’ این کار به عهده میگیرد و از دادن نقشه  تا اجرای لوله  کشی گاز را به ما بسپارید.✔

نقشه لوله کشی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین و از اولین اقدام هایی که باید برای

لوله کشی گار ساختمان انجام داد، کشیدن مسیر لوله ها میباشد . 

این کار از این جهت مهم است که یک مسیر درست با کمترین خم و مستقیم ترین راه برای کمتر جوش دادن و ایمن بودن مسیر لوله کشی است. 

نقشه کشی مسیر لوله را یک استادکار حرفه ای و مجرب به خوبی انجام داده و مناسب ترین مسیر برای قرار دادن لوله های گاز انتخاب میکند.

جوشکاری گاز

بعد از نقشه لوله کشی ، یکی از اساسی ترین کارهایی که یک لوله کش گاز حرفه ای باید بسیار خوب انجام دهد جوش دادن محل اتصالات است.

جوشکاری بسیار کار دقیق و ظریفی میباشد و جزو هنر یک لوله کش حساب میشه که کار هرکسی نیست. از این‌ جهت که حتی کوچک ترین درزی در محل جوش باعث اتفاقات ناگواری میشه.

*پیشنهاد میکنم حتما نمونه کار های لوله کشی و جوشکاری تکنسین های مارو ملاحظه کنید و با بقیه مقایسه کرده تا از کیفیت خدمات ارائه شده ما مطمین بشید*

نظر خود را برای ارتقای سطح خدمات برای ما بفرستید

6 + 0 = ?

مهارت یا کار
رضایت مشتری
افزایش اجرت سال 98
مناطق تحت پوشش

اجرت لوله کشی

تعیین میزان هزینه ای که شما باید برای سیستم گازرسانی ساختمانتون بکنید بستگی به مسیر لوله کشی دارد. محاسبه اجرت به صورت هر متر n هزارتومن تعیین میشود که به طور مثال 30 متر لوله کشی از حیاط به داخل خونه که مسیر مستقیم داره با 15 متر لوله کشی داخل اشپزخانه که هم فضا ازاد برای کار مجری کمتره و هم خم و اتصالات بیشتری داره قیمتش مساویه.

تعیین قیمت لوله کشی برای سیستم گازرسانی فقط با بازدید محل مورد نظر قابل محاسبه است.✔

نوع  لوله کشي مورد نظر شما

با توجه به نیاز شما و البته وجود فضای کافی ، لوله گشی گاز می‌تواند به صورت توکار و یا لوله کشی روکار با لوله پلاستیکی انجام شود که بر قیمت متری آن اثر می‌گذارد.

نوع لوله‌ای که برای گاز کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد:

همان‌طور که می‌دانید لوله‌هایی که برای لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت است. شما می‌توانید نوعی از لوله را انتخاب کنید که بر قیمت متری لوله کشی  اثر می‌گذارد.

توصیه میکنم تا جایی که براتون مقدوره جنس مرغوب انتخاب کنید  چون بی کیفیت بودن لوله گاز خسارات جبران ناپذیری به همراه داره.

لوله کشی توکار بهتر است یا روکار

لوله کشی گار توکار بهتر است یا روکار؟

سوالی است که باید با شرایطی که در محل دارید، به آن پاسخ بدهید. ما پیشنهاد می‌کنیم در چنین مواردی، از یک متخصص لوله کش گاز مشورت بگیرید تا به شما عزیزان بتواند بهترین توصیه را داشته باشد.

به صورت کلی پیشنهاد ما این است لوله گشی گاز خودتان را به صورت روکار انجام بدهید. این امر موجب دسترسی آسان‌تر، به لوله‌های گاز می‌شود و همچنین از لحاظ ایمنی، با سرعت بیشتری می‌توانید به رفع مشکلات پیش آمده لوله‌های گاز بپردازید.

نمایندگی شمال تهران

تلفن:09035847086

محدوده نمایندگی شمال تهران:

میرداماد،ارتش،چیذر،ولنجک،تجریش،الهیه،نیاوران، نوبنیاد،چیذر،شریعتی،وزرا،سهروردی،دزاشیب،ازگل قیطریه،گاندی،یوسف آباد،ظفر،هفت تیر ،فرمانیه،کامرانیه،اختیاریه،پاسداران،

نمایندگی غرب تهران

تلفن:09035847086

محدوده نمایندگی غرب :

شهرک غرب،پونک، سعادت آباد،مرزداران،باغ فیض،آزادی،استاد معین،صادقیه،شهران،شهرآرا،اوین،درکه،اکباتان،سردار  جنگل، اشرفی اصفهانی،شریعتی،ستارخان،

نمایندگی شرق تهران 

تلفن:02133175991

محدوده نمایندگی شرق:

رسالت،مجیدیه،سبلان،بهار،شمیران نو،هفت حوص ، نارمک، آیت ، مدنی ، علم و صنعت، تهرانپارس، پلیس ، کرمان ، سیدخندان، حکیمیه، پیروزی، نظام آباد، استخر  میدان ملت ، دلاوران ، بلوار بیژن